Grattis! Jag har nu försökt på alla sätt känns det som, är så trött så det känns inte som att canal digital kanalerna motiverar allt jobb o slit. Funderar nu på att köpa skiten så jag slipper detta. Har nu testat windows varianten och även lincardemu från denna dator,dvs jag plockade ihop rubb o stubb o placerade på golvet där inne o sen nu har jag plockat upp rubbet o ställt tillbaka. Varför? jo för att testa om det var lilla bärbara datorn det var fel på. Med denna dator kom jag till menyn iallafall, väl där hände nada. Ingen aning om vad jag skulle göra. Tryckde iallafall igång mottagaren på canal+ kanalen o svart i rutan som vanligt. Är det ett hopplöst läge nu eller?




Svara med citat
