Visa resultat för omröstning: Vilken skall jag välja?

Antal röster
20. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Thomson DTi2000

    6 30.00%
  • Force 320T

    10 50.00%
  • Sagem ITD 64

    4 20.00%
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Thomson DTI2000 vs Force 320T vs Sagem ITD64

  1. #1

    Thomson DTI2000 vs Force 320T vs Sagem ITD64

    Skall köpa box och vill ha digital utgång så jag kan koppla in till min hemmabio. Jag funderar på någon av dessa modeller men vet inte vilken jag skall välja. Ni kommer att säga att det är en smaksak och det är det säkert. Vill bara höra lite kommentarer från folk som vet och kanske har någon av boxarna själv. Vad för kort som funkar o lite tips o trix...

  2. #2
    Oavsett valen så skulle jag aldrig köpa en 2000, för det verkar vara en riktig skitbox (sorry alla 2000 ägare)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Finns det kanske andra bättre alternativ än dessa i samma prisklass? under 2000:- alltså.

    Snackat om NDS skydd o sånt.. är det sådant som boxarna kan uppgraderas till mjukvarumässigt? Eller får man kasta boxen o köpa ny efter ett tag?

    Sagem ITD64 är kanske nåt med? 1995:- o digital utgång...

  4. #4
    Det blev en Force 320T. Jag är MYCKET nöjd! Inte alls svårnavigerad som någon tyckte. Jag inhandlade en MP3.5 och funcard 3 och brände med hjälp av guiderna mitt första kort (funcard + slipstream) som funkade klockrent i boxen. Är glad så länger det håller
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

Liknande ämnen

  1. Sagem itd64, text-tv
    Av Helge i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 21:34
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 19:15
  3. Force 320T
    Av Lacariuz i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-03-07, 13:37
  4. [LÖST] Allt om nya Sagem ITD64..
    Av digitv i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 23:34
  5. Force 320T
    Av Lacariuz i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-03, 19:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss