Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Problem med sändningen i stockholm(spånga)?

  1. #1

    Problem med sändningen i stockholm(spånga)?

    Efter att ha kommit hem från eskilstuna igår så gjorde jag en kanalsökning för att få in kanalerna igen. Alla kanaler funkade, utom svt1, svt2 och tv4. Jag får bara upp en ruta om att det är problem med sändningen, den får inte in någon signal eller något sådant.
    Är lite jobbigt att behöva köra analogt när man vill titta på svt1,svt2 eller tv4. :/
    Någon annan som har samma problem i stockholmsområdet?

  2. #2
    Jag bor i Vasastan och har också haft problem under helgen just med svt1, svt2 och tv4. Verkar vara nån fel på signalen för min box (sagem itd64) får frispel och startar om sig gång på gång. Det hela brukar hålla på typ en timme och sen är det bra igen...Konstigt.

  3. #3
    jag har också problem nu i mariestad jag får in alla kanaler utom 1,2,4 svt24 med i tv och tv4+???? har inget piratkort, men har tappat boxern i marken kan det var det som är felet??

    tack på förhand /joni

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av grekiz
    jag har också problem nu i mariestad jag får in alla kanaler utom 1,2,4 svt24 med i tv och tv4+???? har inget piratkort, men har tappat boxern i marken kan det var det som är felet??

    tack på förhand /joni
    Tror jag inte eftersom vi är fler som har samma problem. Får hoppas på att dom kanalerna kommer igång snart.

  5. #5
    Problemet fixades med en ny kanalsökning.. mycket mysko. men men, nu funkar det iallfall.

  6. #6
    har testat att söka men kanalerna funkar inte??? har det något att göra med dåligt signal? typ femman har halvdålig signal men inga problem med bilden? har ju som sagt tappat boxen kan det vara felet?

Liknande ämnen

  1. SVTHD i Stockholm/Uppsala
    Av galonia i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 21:58
  2. Frekvenslista för ComHem i Stockholm
    Av legendshine i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 22:22
  3. Metallica Stockholm 12/7, ska du dit?
    Av admin i forum Övrigt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 20:54
  4. Parkeringskort Stockholm
    Av pluto i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-07-13, 13:02
  5. Köpa GK/MP kort i butik (Stockholm) ??
    Av Rille i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-12, 14:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss