Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: viasat ticket

  1. #1

    viasat ticket

    Kan man få in viasat ticket med ett piratkort eller måste man betala ändå???

  2. #2
    Kan komma in på kanalen men då står de att man måste ringa.

  3. #3
    Badboy
    Gäst
    Hellow: läs lite i dom andra trådarna så förstår du att de går o titta på ticket me P-kort... Du har ju tillome Koderna uppe på kod sidan. :shock:

  4. #4
    Ja men ja kan ju komma in på kanalen men då står de att ja måste ringa ett nummer.

  5. #5
    Badboy
    Gäst
    aha..ok.. hos mig funkar dom utan problem.. Ser du bara en svart ruta med texten ring detta nr eller, inget ljud eller nån sub text?

  6. #6
    När jag kommer in på viasat ticket e det en blå bakrund och så står det. Om du vill beställa en film så ring, nånting. nån som vet hur man fixar detta

  7. #7
    har du de rätta koderna så försvinner den strax å sen ser du filmen iaf..

  8. #8
    Konstigt så är inte min Digi

  9. #9
    på min Strong 8700 så kommer den blå rutan upp sedan försvinner den och 20 sek senare stänger boxen av sig automatiskt?? vad kan detta bero på?? provat med både gold & fun card (slipstrem)

  10. #10
    code_name_viasat
    Gäst
    varför har de inte hex-filer till alla koder, så att man bara kan bränna dom direkt på ett kort, och inte barta sitta o peta in dom med fjärrkontrollen...???

Liknande ämnen

  1. viasat ticket
    Av cezzar33 i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-03, 09:45
  2. viasat ticket
    Av katten gustav i forum Viasat
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 10:26
  3. ang. Viasat Ticket
    Av johan455 i forum Viasat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 15:14
  4. Viasat Ticket
    Av Lincon i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-29, 17:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss