har en Phillips canaldigital box som jag nu sätta i en via cam, är det något strul med att köra guldkort i denna apparat. Eller har ni andra förslag på vad jag ska använda för att få denna kombination att fungera med p kort
har en Phillips canaldigital box som jag nu sätta i en via cam, är det något strul med att köra guldkort i denna apparat. Eller har ni andra förslag på vad jag ska använda för att få denna kombination att fungera med p kort
Jag vet inte om det är ett allmänt problem eller om jag har haft felaktika grejer, men jag har aldrig fått det att fungera helt ut.
Jag får in allt utom ticket, dessutom försvinner tv1000&cinema vid första omkodning. Jag har alltså inte lyckat få dessa kanaler au trots att samma kort fungerar au i en viasatbox. TV3 och ztv försvinner också ibland, men de kommer tillbaka om man stänger av mottagaren helt(drar ur sladden) i några sekunder, dock kommer inte tv1000 tillbaka med samma enkla handgrepp.
Är det nån som vet om det går att få in ticket via en modul och få tv1000 au får ni gärna komma med tips.
/Rikard