Tar du filerna från S*opS*op sidan så är det bara att bränna dom rakt av sen ska det fungera...
Tar du filerna från S*opS*op sidan så är det bara att bränna dom rakt av sen ska det fungera...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Tack för hjälppen!
Jag skal testa lite olika kort ock prugram när jag hinner.
Ock när grannen är hemma.
Gör så!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Kom in i matchen gubbar...Pace är en renodlad tvättäkta videoguard mottagare! 8)
Det trodde jag oksä
Det är helkört med Nokia 220s.
Har en själv som fått ny programvara automatiskt.
Det går inte att välja bort automatisk uppdatering, helt plötsligt ligger den
i mottagaren. Tyvärr är det nog kört eftersom det inte går att reseta mottagaren heller...
Har du ingen com-port på baksidan av mottagaren? För isf är det bara att smälla upp laptopen och bränna in den firmware du vill ha![]()
Intressant.. någon som har bra tips på vart man hittar olika firmware versioner till olika mottagare ??
Du borde tagit en backup på din gamla![]()
Jag har sett en sida med massa lika firmware till Nokia mottagare... Men jag minns fan icke vart det var![]()