om man läser noga på Viasats websida så står det att bytet kommer att ske nu under våren, det kommer att skickas ut nya kort till alla
abbonenter, som de gjorde med Comhem
om man läser noga på Viasats websida så står det att bytet kommer att ske nu under våren, det kommer att skickas ut nya kort till alla
abbonenter, som de gjorde med Comhem
Yepps... Men det lämnas olika budskap hela tiden... Till deras återförsäljare har de sagt Juli/Augusti 2004 och till vissa andra säger dom att Viaccess kommer sända fram till slutet av 2004 så man vet inte vad man ska tro på![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jo, men när dem går ut med sin information på sin Websida så borde detta gälla nu, man skall ju inte alltid tro på rykten, som TV handlare säger. Läste på deras Websida (viasat) att kodningssystemet de kommer att använda började användas i England 1997, hittils har ingen lyckars knäcka det systemet
man kan väl ta bort automatisk uppdatering på 212T?? det borde väl vara samma på 220 då..eller?...för på 212T så säger den att det finns en ny programvara att hämta....
Hur gör man detta då?Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Koppla ihop datan o digitalboxen med com port,
och sedan då e det något fxp program man ska ha?
För att göra en backup.
(Strong motagare)
Koppla in datorn eller pocket pc'n till mottagaren och sen får du köra det program som fungerar men den mottagaren och köra in firmwaren...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
ok,
Vet du
Vilket program det kan vara?
Nix... Jag har det bara till Digality....
Det står ju följande på deras sida "Under våren 2004 byter Viasat krypteringsteknik för att öka säkerheten i TV-sändningarna."Ursprungligen postat av Deaaaaaas
http://www.viasat.se/system/
Våren...tycker det borde vara nu jag.
Jäpp så är det
jag har även provat sten dö