Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 30

Ämne: Dåliga nyheter

  1. #1

    Dåliga nyheter

    :cry: Nu finns det information på viasat.se om det nya systemet.
    Detta är tråkiga nyheter.

  2. #2
    Ja det stämmer, men det är gamla "nyheter" 8)

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det har vi vetat om länge att det varit på gång... Det ingen vet säkert än är när dom ska byta... Viasat säger till alla sina återförsäljare at det ska ske Juli-Augusti 2004 men andra antyder på att det inte ska bli förän till års skiftet och andra säger det ska bli Juli-Augusti 2005...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Vad jag vet så har eller så håller dom på att uppdatera alla som har en nokia 220 och det betuder att när den är uppdaterad så kan den inte avkode det gamla via

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    Vad jag vet så har eller så håller dom på att uppdatera alla som har en nokia 220 och det betuder att när den är uppdaterad så kan den inte avkode det gamla via
    Sant men har man ett piratkort är det bara att skita i att ta emot uppdateringen... Dom kan ju inte TVINGA in uppdateringen hur som helst
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Min granne köpte Pace DS-420 jorde en goldkor men den foncka inte.
    De vär väl nya sustemet?

  7. #7
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Njää tror mer att han har gjort fel då... Tycker han ska testa med Funcard slipstream filer...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #8
    Det var jag som jorde kortet . Han köpte den for 1krona +100kronors abonemang.
    Jag prövar med Foncard

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Kanske dåliga koder på korten då... Testa dom från S*opS*op
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  10. #10
    Jag har Homax vaci tog kortet därifron.
    Ärdet bara ock bränna slipstream filer här oppifrån?
    Eller bhöver man göra nogot annat?

Liknande ämnen

  1. Lokala nyheter
    Av islander i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 17:20
  2. Regionala nyheter på SVT
    Av SSIV i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 19:56
  3. Sätt stopp för alla dåliga temakanaler!
    Av legendshine i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 06:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss