Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: En sammanfattning

  1. #1
    Aleeex
    Gäst

    En sammanfattning

    Hej! Det här blir min första post på detta eminenta forum
    Till saken. I förrgår köpte min mamma en boxer samt boxersprogramkort, utan filmkanalerna. Men Som jag har förstått de så har vi alla kanaler ett par veckor iaf. Då måste ju detta kortet innehålla samtlig information för att kunna få de här kanalerna, bara att de "låses" sen? eller?

    Vart står vi idag med boxer, är det möjligt att få piratkort till samtliga kanaler på boxer? Är nämligen inte många steg ifrån att köpa en boxer till mitt egna rum, funcard och en programmerare.

    Om jag har en boxer, funcard & programmerare + Internet + mitt ursprungliga originalkort. Är det då möjligt för mig att programmera/kopiera kortet och få "full" behörighet till alla kanaler?

    Är inte så påläst inom piratområdet som ni ser, i varje fall inte inom Tv.
    Så jag kan inte så många termer än så länge men är för övrigt rätt Dator/hemelektronik intresserad så det ska väl vara rätt lugnt endå..

    Skulle då uppskatta en sammanfattning av vart vi står idag med boxer och vad man behöver för bli helt "uppkopplad". Tack på förhand!

  2. #2
    Idag går det alldeles utmärkt att få alla kanaler med priatkort, men när alla användare fått sina nya svarta kort kommer det inte längre finnas några koder att stoppa in på de gamla piratkorten vilket gör att de kommer sluta fungera när dom kodar om (vilket dom antagligen gör så fort alla fått sina nya kort).

    Om du fått att nytt fint svart kort kan du inte läsa av det, det är det som är finessen. Det är ingen som (publikt) knäkt kodsystemet. Men har du ett funcard så borde du kunna lägga in koderna från kodsidan i en tom provider från filsidan och sen bränna, men som du sa. Eftersom du ändå har alla kanaler nu ett tag så e det rätt meningslöst.
    Varför betala när man kan få det gratis

Liknande ämnen

  1. En liten sammanfattning av problem.
    Av Lgte i forum AzBox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 09:46
  2. Sammanfattning Canal Digital
    Av tuzze12345 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 13:24
  3. Sammanfattning
    Av Area51 i forum Com Hem
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-02-02, 15:10
  4. [LÖST] Sammanfattning
    Av smack i forum Com Hem
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 14:29
  5. [LÖST] Sammanfattning tack
    Av guy_se1 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-10-23, 16:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss