Sidan 1 av 9 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 87

Ämne: Finns kort på marknaden?

  1. #1

    Finns kort på marknaden?

    Jag har fått information av en butik som är en seriös butik att de kommer kunna leverera piratkort till comhem på måndag.

    Butiken är helt seriös och har alltid hållt sitt ord när det gäller piratkort och utrustning. De har också varit helt seriösa med garanti om ngt händer.

    Är det äntligen knäckt???

  2. #2
    Det är ännu ingen som kunnat visa upp ett sätt att titta gratis på ComHem. Så tills någon bevisat annat är det oknäckt.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3

    Svar kommer måndag kväll

    Då postar jag ett svar på måndag kväll.

  4. #4
    smack
    Gäst
    väldigt vad man "hör" saker nuförtiden. kan man inte lyssna klart innan man uttalar sig så man vet säkert vad det handlar om? :roll:

  5. #5
    ma666ns
    Gäst
    Vet inte hurvida han stannade kvar och lyssnade klart men jag ser inget direkt uttalande utan snarare en frågeställning

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av ma666ns
    Vet inte hurvida han stannade kvar och lyssnade klart men jag ser inget direkt uttalande utan snarare en frågeställning
    --------------------------------------------------------------------------------------"Jag har fått information av en butik som är en seriös butik att de kommer kunna leverera piratkort till comhem på måndag.

    Butiken är helt seriös och har alltid hållt sitt ord när det gäller piratkort och utrustning. De har också varit helt seriösa med garanti om ngt händer."

    Om inte detta är ett uttalande? så stämmer det inte med mina värderingar om det!?

    majos

  7. #7

    Re: Finns kort på marknaden?

    Citat Ursprungligen postat av dastar
    Jag har fått information av en butik som är en seriös butik att de kommer kunna leverera piratkort till comhem på måndag.

    Butiken är helt seriös och har alltid hållt sitt ord när det gäller piratkort och utrustning. De har också varit helt seriösa med garanti om ngt händer.

    Är det äntligen knäckt???
    Är väl bättre att du frågar på ditt "seriösa" ställe!????

    majos

  8. #8
    nu börja de igen med skitsnacket,kom med fakta
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  9. #9
    Men varför måste ni gnälla? Vi vet alla vad vi tror om det, men han skulle ju skriva på måndag igen. Vi kanske kan hålla igen på gnällandet tills dess? Gör väl inte så ont?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  10. #10
    Jag vet en oseriös butik som påstod sig ha kort för com hem, ska dit till jul och fråga efter kort. Återkommer med svar efter nyår!
    hehe

Liknande ämnen

  1. Kort finns
    Av bog i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 20:32
  2. M-II kort....finns att kö..?
    Av brasse i forum Canal Digital
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 06:34
  3. [LÖST] Finns det kort som kodar ppv??
    Av Björne B i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-01, 18:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss