Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: alssvenska!!!

esco
    Gäst

alssvenska!!!

snart dax att börja följa allsvenskan "så gott det går" utan comhem :-( :wall: men men vem vinner ??? kanske djurgården igen ? NOPE tror det blir malmö i år ..eller ??

Ja hoppas på Bajen men tror att Malmö tar hem det :?

Jag hoppas på Blåvitt, men iff iff blir svåra :P

Re: alssvenska!!!

Citat Ursprungligen postat av esco
    snart dax att börja följa allsvenskan "så gott det går" utan comhem :-( :wall: men men vem vinner ??? kanske djurgården igen ? NOPE tror det blir malmö i år ..eller ??
    Känns som detta inte är comhem relaterat. Kanske bara jag som är petig?

:roll:

Jag hoppas också på Blåvitt, men det skulle inte förvåna mig om Djurgården tar hem det igen.

På pappret...

...skall ju Malmö vinna, bara de får ihop spelarna som ett lag.
    Men i mitt hjärta finns det bara plats för ett lag i allsvenskan och det är:
    IFK. Göteborg.
    Aldrig hata. Bara Älska.

code_name_viasat
    Gäst
    jag säger bara

HIF

jag säger bara:

allsvenskan suger

AIK, kommer vinna allsvenskan. DIF, får kvala för att hålla sej kvar.

Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    jag säger bara:

allsvenskan suger
    Faktum är att den gör det... det finns någon sorts ranking över nationella fotbollsligor. UEFA använder den när de delar ut platser till Champions League och UEFA-cupen. Allsvenskan ligger någonstans efter Albanska ligan, på tjugonde plats typ.

Bortsett från Blåvitt så har ju INGET svenskt lag tagit någon internationell titel, någonsin. Det suger. DIF var ju inte ens i närheten av att rubba Sparta Belgrad (var det väl?) förra året. Och det var i KVALET till CL!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss