Verkar inte vara någon som utnyttjat deras tjänster, så du får försöka ringa eller maila och höraefter
Verkar inte vara någon som utnyttjat deras tjänster, så du får försöka ringa eller maila och höraefter
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !