Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Irdeto?

  1. #1
    Badboy
    Gäst

    Irdeto?

    Om man har en box som stödjer conax och viacess, men man vill titta på ett kanalutbud som kodas med Irdeto, är det enda sättet att köpa en irdeto modul?? Om så är fallet vilket kort använder man till den?
    Detta utbud är kodat med Irdeto (Canal Digitaal) o jag har key´s till den.
    Problemet är som sagt att jag inte vet vad jag behöver för att kunna bränna in Key.

  2. #2
    då behöver du ett Magic,Joker, eller Irdeto Cam+ 6i 1 fileroch ett funkort,men Irdeto 2 är inte knäckt,så du får bara in dom holländska kanaler+några till.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Badboy
    Gäst
    Tack för svaret.. mm det är bara dom holländska + kanalerna jag är ute efter.

  4. #4
    Om du har en conax modul så kan du väl använda BB AIO filer
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Hollänska + kanalerna kan du inte titta.De är inte kodade i
    irdeto.Det är bara några som är i irdeto:RTL4,RTL 5 och några till ,men inte +canalerna :cry:

  6. #6

    Re: Irdeto?

    Citat Ursprungligen postat av Badboy
    Om man har en box som stödjer conax och viacess, men man vill titta på ett kanalutbud som kodas med Irdeto, är det enda sättet att köpa en irdeto modul?? Om så är fallet vilket kort använder man till den?
    Detta utbud är kodat med Irdeto (Canal Digitaal) o jag har key´s till den.
    Problemet är som sagt att jag inte vet vad jag behöver för att kunna bränna in Key.
    käla på www.lyngsat.com där hittar dy kådnigssustem ock vilcka kanaler vill dy se.

  7. #7
    Badboy
    Gäst
    MM det är där jag kollar vilket kodningssystem dom använder sig av.. och jo det ska gå och titta på c +.. jag har koder från en mkt pålitlig källa, men vi får väl se när jag stoppar in kortet i boxen

  8. #8
    Jag säger en gång till:
    C+ Näderlendsk är kodad i irdeto2&mediaguard2(seca2)
    http://www.kingofsat.net/se/welcome.php

Liknande ämnen

  1. DM 600 PVR och Irdeto
    Av cue i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 23:46
  2. irdeto 2
    Av pepito i forum Irdeto
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 00:01
  3. Irdeto 2
    Av vappi i forum Irdeto
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-05, 15:04
  4. irdeto 2
    Av rottweiler i forum Irdeto
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 20:27

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss