:-(
Har någon hört-sett-hittat någon info om
CD än???
Och vet någon var M II filen så stop/stop tagit vägen???
:?
:-(
Har någon hört-sett-hittat någon info om
CD än???
Och vet någon var M II filen så stop/stop tagit vägen???
:?
Den är borta eftersom den inte fungerar längre.
CD är helt dött... Finns inga publika kända filer än... Vi får se vad som händer i veckan... Men jag tror inte ni ska förvänta er något redan ikväll... Tror att det kommer ta några dagar om det nu kommer igen...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Även mitt originalkort som jag kört conaxtool på är dött.
Grattis canal digital.
Tur man har p-kort på boxern och viasat.
Auktoriserad julmusttestare.
Jo men om det du moscat ditt originalkort och det inte fungerar så måste ju cd har gjort en större uppdatering för att bli av med alla som moscat sina org. kort...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Hej
Har oxå blivit av med mitt Originalkort som jag hadde kört med conaxtool
Hmmmmf
Vad gör man nu?
Bara att vänta på en uppdatering vilket ingen vet just nu när den kommer att komma![]()
ja ja sånt är livet, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge *L*. Så det löser sig nog
:P
Vi får hoppas det iaf :lol:
Abonnerar helt enligt reglerna på CD - men t.o.m. det orginalkortet har de lyckats ta död på. Meddelande: Ingen anslutning. Undrar om de själva vet vad de gör... nu kan man alltså inte ens kolla med giltligt abonnemang....Vad händer härnäst???
:mrgreen:
Även experten har en gång i tiden varit novis !!!
DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E