Hmm! Original korten fungerar... Iaf för mej... Satte i det och efter 10min var det igång...
Hmm! Original korten fungerar... Iaf för mej... Satte i det och efter 10min var det igång...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
hmmmm värkar lite rörigt det här, konstigt att vissa funkar och andra inte?????????????+ :?: :?: :?: :?:
kanske skall förtydliga och säga att med originalkortet som dog så menade jag ett av de gula gamla kort.
Auktoriserad julmusttestare.
Jo det verkar lite små skumt...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
har kört om mitt kort nu med conaxtool, får vänta och se om det hjälper men jag tror inte mycke på det.
De är riktigt Deaaaaaas...fast mina tio minuter var fasen så mycket längre....är väl för otålig men efter 45 min kom det precis igång för mig...- kortet alltså ! *S*
:mrgreen:
Även experten har en gång i tiden varit novis !!!
DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E
Det var trevligt att höra![]()
tog över en timme för mig att få bild på org kortet
Det beror helt på hur cd skickar ut uppdateringarna![]()
"22.03 Conax changed to new 20 key not know yet (Only known to BigLarry but he refuses to share)"
Topic #sathack