Sidan 11 av 14 FörstaFörsta ... 910111213 ... SistaSista
Resultat 101 till 110 av 134

Ämne: Pentacard är igång

  1. #101
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger
    Tror ni att det även kommer en ren kod så att man kan editera dosdisketten till emulatorn, brukar det ta lång tid efter att filerna är ute?

  2. #102
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    sist cd byta nyckel så var dom publika ganska så snabbt så det kan nog bli lika snabbt även denna gång...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #103
    hur gör man sedan när koder kommer?
    är ju ny i "branshen" så....har en phenix usb + titanium...kommer det maybe .hex och .eep filer eller?
    ....im not lost, im on adventure.....

  4. #104

    PentaVr3

    Pentacard Vr3 är ochså dead.
    MVH:Nordback
    Nordback

  5. #105
    Fick ett reklam mail nu klockan 10 ikväll om ett köpkort, så det måste finnas de som knäckt koderna. Tre års garanti.

  6. #106
    hoaks! crap! lurandrej!
    ....im not lost, im on adventure.....

  7. #107
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av demonen
    Fick ett reklam mail nu klockan 10 ikväll om ett köpkort, så det måste finnas de som knäckt koderna. Tre års garanti.
    hade jag varit du hade jag inte trott 2 sekunder på det... så fort det händer nått sånthär så tar alla kort nassar chansen och skickar ut massvis med spam och hoppas på att någon ska gå på det så dom kan tjänna pengar...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  8. #108
    Du ska inte tro på allt du läser
    Dom har blåst folk i många år
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #109
    Ni kan få företagets länk om ni vill. Såg även att de sålde kort helt öppet i Holland. Det är väl som med drogerna, allt är lagligt där

  10. #110
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Har man sett en kort-nasse sida har man sett alla... Samma skitsnacka hela tiden...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. pentacard
    Av pitbullsweden i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-08-03, 18:23
  2. pentacard
    Av kkl i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-07-24, 23:40
  3. Pentacard
    Av tropical i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-28, 18:58
  4. Pentacard
    Av Excello i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-18, 10:43
  5. Pentacard, är det...
    Av P-son i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-24, 10:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss