Var inne på toptop`s sida och såg filen 6 i 1 till viac**s. Vad gör den och vad kan jag använda den till??
Var inne på toptop`s sida och såg filen 6 i 1 till viac**s. Vad gör den och vad kan jag använda den till??
Filerna innehåller fler providers som också sänder med viaccess... Så det är som ett multi kort som fungerar med flera olika system kan man säga...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Ok, tackar!! är det det bästa att köra då eller??
Njaa... Många mottagare klarar inte av sånna filer så är det bara viasat du ör ute efter rekommenderar jag dig att köra de filer som endast är till för viasat...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
TACKAR!!![]()
Det var så lite så...
Undrar bara vilka 2:a system är det vi pratar om då?
T.ex. boxer sänder i viaccess just nu...
viac**s funcard heter filen på toptop. Den andra och den fungerar fint!