yepps... det är bara att ta hem nya filer då och bränna in på kortet... tar bara någon minutunder förutsättningen att det finns nya filer ute...
yepps... det är bara att ta hem nya filer då och bränna in på kortet... tar bara någon minutunder förutsättningen att det finns nya filer ute...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
detta låter väldigt bra,,,,
men företagen man beställer ifrån är dom seriösa?
keycard.dk är mycket seriösa... tar mellan 2-3 dagar sen kan du hämta din beställning på posten... jag har beställt mycket från dom och aldrig haft nått strull alls...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
läste lite i andra forum om företag som sålde färdiga kort som uppdaterade sig själva och att man hade 2 års fri service.
men kan man lita på dom korten?
Nix... Det avråder jag dig från att göra... Sånna s.k. kort-nassar e inget att försöka sig på... Du blir blåst till 110% eftersom dom får sinna koder och filer från samma ställen som alla vi andra kan ta hem dom ifrån... Så ska du nu ha piratkort råder jag dig till att göra dom själv![]()
okej, hur är det med dom andra sidorna som jag fick av dig som säljer brännare är dom seriösa? Vilken har snabbast levernad av Satellit Proffsen och adteknik?
adteknik är nog snabbast eftersom det är dom som tillverkar mp3.5...
det är intte farligt ock köpa Mll kort det kan hända 1av 1000 kort at cipsen låsnar jag har 2 stycken utan bråblem. Den är lättaste kort ock coda vad jag har kådat. lättare än Viasat kortena. om vi får någåt kåder?
Titaniumkort är svårt ock fåtagi. bätre Mll än ingentig als!
Så stur skilnad år det intte!
hur menar du med att det är svårt att koda?