Yepps... Om du har en viaccess modul och en conax modul är det inga som helst problem...
Yepps... Om du har en viaccess modul och en conax modul är det inga som helst problem...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
okej!
ser att det finns en hel jungel av kort ex, 2 st olika guldkort.
kvittar det vad jag tar för nåt?
guldkort är guldkort... det finns inga olika versioner på det... däremot finns der 8 olika funcard... men det kvittar vilket du tar om du bara ska köra viasat på det...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
hittar inga Titanium är dom slut? vad brukar dom kosta?
titanium korten är sluta på ganska så många ställen tyvärr... så det är nog att vänta och se... eller om du är i "nöd" så får du ta ett m2 kort... dom funkar dom med...
tyckte m2 korten va dyra (hehe) 380:- 450:- är Titanium billigare och bättre? eller dyrare och bättre?
Titanium är inte billigare... Men dom är som sagt bättre![]()
okej! är det svårt att få tag i au filer?
har inte riktigt fattat det där med programeringen,..
beror på till vilket system... till viasat är det inte speciellt svårt... men till canal digital är det värre... där får man koda om lite när det behövs... dock har det bara behövts 1 gång sen de började fungerar i mitten av december... fram till idag då d.v.s. säga eftersom dom koda om runt 11 tiden idag...
okej, men när man kodar om skickar man bara över en fil till kortet eller? för knappa jag in en massa koder.