Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 48

Ämne: StartPaket

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    yepps... det är bara att ta hem nya filer då och bränna in på kortet... tar bara någon minut under förutsättningen att det finns nya filer ute...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

detta låter väldigt bra,,,,
    men företagen man beställer ifrån är dom seriösa?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    keycard.dk är mycket seriösa... tar mellan 2-3 dagar sen kan du hämta din beställning på posten... jag har beställt mycket från dom och aldrig haft nått strull alls...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

läste lite i andra forum om företag som sålde färdiga kort som uppdaterade sig själva och att man hade 2 års fri service.

men kan man lita på dom korten?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Nix... Det avråder jag dig från att göra... Sånna s.k. kort-nassar e inget att försöka sig på... Du blir blåst till 110% eftersom dom får sinna koder och filer från samma ställen som alla vi andra kan ta hem dom ifrån... Så ska du nu ha piratkort råder jag dig till att göra dom själv

okej, hur är det med dom andra sidorna som jag fick av dig som säljer brännare är dom seriösa? Vilken har snabbast levernad av Satellit Proffsen och adteknik?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    adteknik är nog snabbast eftersom det är dom som tillverkar mp3.5...

det är intte farligt ock köpa Mll kort det kan hända 1av 1000 kort at cipsen låsnar jag har 2 stycken utan bråblem. Den är lättaste kort ock coda vad jag har kådat. lättare än Viasat kortena. om vi får någåt kåder?
    Titaniumkort är svårt ock fåtagi. bätre Mll än ingentig als!
    Så stur skilnad år det intte!

hur menar du med att det är svårt att koda?

Liknande ämnen

1. Startpaket?
    Av Roddarn i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 22:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss