Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Titanium, Basic Megapick?

Titanium, Basic Megapick?

Sorry, jag har letat och sökt på forumet men inte kommit fram till vilket kort man skall använda. Fördelar med det ena contra dom andra.
    Tacksam om någon vill berätta. Äger en MP 3,5. Har nog också förstått att man måste upppdatera den om man vill programmera Titanium kort. Sitter en krets som slutar på 628 om jag kan läsa rätt.
    Vill alltså titta på C+
    Tommy

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Just nu finns det inga filer att tillgå som fungerar med Canal Digital... Men jag brukar rekommendera titanium kort eftersom m2 kort blir lätt varma och det finns risk för att chippet släpper... Basickort har jag ingen erfarenhet av men jag rekommenderar ändå titanium kort... Och dom ligger runt 400kr...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Tackad
    1 gånger
    är det ofta förekommande att chippet släpper?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    jag har bara varit med om det 1 gång själv men känner folk som råkat ut för det fler gånger...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

var nånstans finns Titanium för 400??
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Satellitproffsen hade innan...

Korten igen.

Jag har förstått att jag skall köpa dessa Titaniumkort och fann dem i Danmark för 360:- styck.
    Jag har ett program som heter MP 3.4-3.5 V 1.10. Ikon av en banan.
    Detta program fungerar tydligen för att progga ett Titaniumkort, eller? Brännare Mp 3.5. Måste jag sända iväg denna för att få nytt firmware ilgt eller kan jag själv göra detta.
    Tommy

360 kronor - Danska kronor !
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger

Re: Korten igen.

Citat Ursprungligen postat av oymmot
    Jag har förstått att jag skall köpa dessa Titaniumkort och fann dem i Danmark för 360:- styck.
    Detta program fungerar tydligen för att progga ett Titaniumkort, eller? Brännare Mp 3.5. Måste jag sända iväg denna för att få nytt firmware ilgt eller kan jag själv göra detta.
    Tommy
    Nejdå titanium kort ska det inte vara några problem med... Men du kan ta hem den nya versionen av banan programmet... Tror det är 1.60... Finns under FILER i forumet...

Re: Korten igen.

Citat Ursprungligen postat av oymmot
    Tommy
    Det priset är i danska, innan du har det hemma så är det 500+
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Basic Card??
    Av Undrande i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-05, 22:51
  2. basic card, m2, eller titanium ?
    Av P-son i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 14:47
  3. Program M2 till basic/titanium?
    Av tobbesv i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-02, 15:45
  4. basic card
    Av blomman i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-27, 16:55
  5. MII-Titanium-Basic Card
    Av fagerhultarn i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-25, 07:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss