Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: ticket+nordic i samma povider

  1. #1
    code_name_viasat
    Gäst

    ticket+nordic i samma povider

    kan man lägga till koder för både ticket och viasat nordic i samma provider fil ???

  2. #2
    Det är bara att fylla på så mycket du vill
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    code_name_viasat
    Gäst
    fan va gott :lol:

    vad är det för skillbad på :

    viasat nordic
    viasat TV1000 och allt sånt fattar bara vad ticket är...

  4. #4
    ViaSat Ticket ID: 01 0C 10
    Ticket 1,Ticket 2 Spice

    ViaSat Nordic ID: 01 0C 30
    TV1000 1-3, Cinema 1-3, ZTV Sverige, ZTV Norge, TV3Sverige, TV3Norge, TV3Danmark, VH1, RTL, MTV Nordic, Hallmark, 3+, BBCWorld, Nickelodeon/Viasat Nature Action/Playboy, Travel, CNN, TV8, DR1, DR2, ViasatSport 1-3, Viasat Explorer, Reality TV,
    SVT Extra, 24, SVT 1, SVT2, Barnkanalen, Disney Channel, Viasat Xtra

    ViaSat Europe ID: 01 0C 40
    TV1000 East, Viasat Explorer, CNN, Travel, TV8, Nickelodeon/Viasat Nature Action/Playboy, BBC World, MTV, RTL, VH1, Viasat3, NTV Mir, Reality TV, ORT International,
    TV3 Latvia, 3+ Latvia, TV Chile, 1st Baltic Ch. Estonia, 1st Baltic Ch. Latvia, 1st Baltic Ch. Lithuania, ViasatSport SE, ViasatSport DK, Explorer East
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Hej ! Jag är nybörjare i digitalvärlden,har en SUMSUNG DSR 9500 EM VIA,min kompis påstod att man måste ha olika hexfiler till olika märken av satellitmottagare,men jag lyckade pro in båda via**guld och via**fun,filerna hämtade jag i ssh***ope,har min kompis rätt?i så fall varför lyckades jag? min via**fun har inte ticket 1 och tick 2, hur gör man? kan någon hjälp mig att lösa problemet, för hoppys skull, stor tack.

  6. #6
    Om vi bara pratar viaccess så går dom flesta filer till alla mottagare, det finns lite problemboxar men det är undantag.

    Om du vill se ticket så greppa en editor och ändra i dom filer du har.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Stor tack !T-bird !

  8. #8
    You are great T-bird ! jag har lyckat få in ti**1 och tic**2,tack engång till .nybörjares tur !

  9. #9
    Vad har jag nu gjort :?: 8)

    Har du lärt dig att editera en fil?
    Kul att det funkar :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Går det att läsa av ett viasat guld/silver abonemang och få ut några mk nycklar av det?
    Har hört att via abonenter har fätt nya kort Går det att läsa av dom med mk extract?

Liknande ämnen

  1. Samma anv.namn och samma lösen?
    Av rubashov i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2014-12-23, 13:14
  2. Canal Digital Nordic i Vu+ Duo. Hur?
    Av larskent i forum Vu+
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 21:53
  3. Viasat och Stop-Nordic
    Av Berguven i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-16, 20:41
  4. Nordic, Europa
    Av Kroeger i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 19:44
  5. viacess nordic
    Av zam1000 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 08:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss