Tjena,
undrar om det är nån som vet hur man får bra bild på tv4+ ? Jag får in den genom den vanliga antennsladden och på tv:n är den inställd på så bra som möjligt men ändå är bilden dålig.
Nån som kan hjälpa? :shock:
Tjena,
undrar om det är nån som vet hur man får bra bild på tv4+ ? Jag får in den genom den vanliga antennsladden och på tv:n är den inställd på så bra som möjligt men ändå är bilden dålig.
Nån som kan hjälpa? :shock:
Vad har du för filter på din antenn? Gamalt eller nytt? För har du ett gamalt kan det vara en idé att byta det...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
det är altså kabeltv. En vanlig antennsladd...
har du kollat med någon granne om även dom har dålig bild?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Gissar att du bor i comhem hus utan tre hål i väggen och då beror störningarna på kabeln i väggen. comhem erbjuder bara crispig analog tv4+ där de har tre hål i väggen övriga hushåll får hålla tillgodo med den knastriga versionen.
Det stämmer att det är ett comhemhus utan tre hål men jag hörde att man kunde åtgärda den dåliga signalen på något sätt genom att koppla ihop någon kondning med antennsladen. Är det nån som e bra på det området ? :?: :?