Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: CD_upd. och TOOLS

CD_upd. och TOOLS

Är det någon här som vet om det finns eller kommer att finnas nya script
    eller är de gamla serierna döda forever.
    Lollo

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Tyvärr verkar det som dom gamla serierna är döda för gott... Men det kanske kommer någon ny lösning på det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Spelar ingen roll

det var ju ett kul experiment,det finns ju flera andra alternativ än så länge.
    Lollo

Har det gått en gång går det säkert flera gånger.

Gäst
    Inget skript i världen kan få adresserade EMM's att dyka upp i DVB strömmen, däremot kan man ladda op nycklar till dessa kort och på så sätt skrämma liv i dem igen.

/Spock

piratkort
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Spock
    Inget skript i världen kan få adresserade EMM's att dyka upp i DVB strömmen, däremot kan man ladda op nycklar till dessa kort och på så sätt skrämma liv i dem igen.

/Spock
    Jag har fått igång mitt orginalkort som det inte gick att få igång förra gången. Har ni testat med scriptet?

Ja Spock, det har vi och det är bara en OP som kommer att rulla tills dom kodar om nästa gång....

Gäst
    @Kronblom,

Du blandar ihop vem som postar vad tror jag ;-) Jag ställde ingen fråga jag talade om hur det är.

/Spock

:lol: :lol: :lol:
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

nu fungera dom gamla korten igen:cnxtool,winexplorer+scriptfilen,och bums så går de.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

1. Deamon Tools
    Av crille- i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-04-03, 20:14
  2. deamon tools
    Av CHIRO i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-01-27, 23:23
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 01:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss