Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Hjälp en nödställd

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Hjälp en nödställd

Har laddat ner de senaste m2 filen från S*opS*op, unzippat, startat multiprogrammer 1.51, spänning till, kryssat i parity, baudrate 9700, phoenix 3,58, satt i kortet sen spöket, fått complete meddelandet.
    Testat kortet, men får bara upp meddelandet kanalen hanteras inte av detta ...

Nåt tips?

Pröva köra 1gong med Pilips ock pröva senden vanliga.
    hände mej likadant engong.

spänning till + phoenix 3.58
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Vad är Pilips ...jag kör i phoenix 3,58 om det är det du menar?

Ok, såg att man kan sätta den i Philips läge i spökprogrammet, men det funkar inte ändå.

Får bara upp att kanalen inte hanteras av detta programkort efteråt!

Du har väl packat upp programmet ordentligt ur zipfilen annars fungerar det inte att bränna OK?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Ändra baudrate till 9600 då ska det funka, det gjorde det för mig

Jappz, jag har packat upp filen. Har testat med baudrate 9600, 9700, 9800. har även testat att sätta spökprogrammet i philips

...fungerar fortfarande inte.

Sätt brännaren i phonixläge med emuset då går det om du har en mp3.5 brännare.

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 19:37
  3. brænderproblemer hjælp hjælp
    Av And i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss