Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Franska Satelitkanaler

Franska Satelitkanaler

Hej,
    Någon som kan något om franska satelitkanaler?
    Jag skulle vilja kunna se franska kodade och okodade kanaler i Sverige. Kan tänka mig såväl pkort som riktigt kort. Någon som vet om detta går?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Du kan titta på Hotbird 13E där finns det gott om dom. Vad du behöver är ett kort för Viaccess en mottagare som klarar TPScrypt, det kan vara ett MM eller MR modul och sedan är det bara tuta och köra. Du kan även använda WinCardEmu med Conax eller Allcam/Freecam.

Mvh Kalle

Hej,
    tack för hjälpen. När du säger ett kort för Viaccess, menar du pkort eller ett abonnemang? Vet du om det överhuvudtaget går att få ett abonemang när man bor i Sverige?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Jag hade ett Funcard i tankarna med provider TPS och AbSat. Ett abonnemang i sverige kan du någ glömma om du inte har en kontakt i frankrike.

Mvh Kalle

Liknande ämnen

1. tv5monde - franska kanal
    Av marie i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 20:40
  2. Franska TV 5?
    Av sören i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 15:34
  3. franska kanaler
    Av 620104 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-21, 19:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss