nej men först står det med svart text "Getting Cam ID for Log File" och under med röd text " Timeout from 2A command" det är det ända som händer hur många gånger jag än kör.
nej men först står det med svart text "Getting Cam ID for Log File" och under med röd text " Timeout from 2A command" det är det ända som händer hur många gånger jag än kör.
det är något som är fel, vad vet jag inte. Har du försökt att starta om allt från början.
jag kom på en sak, du skrev väl SA där nere Typ där det står : sa_ = "XX XX XX " ' Enter Card SA
en del kanske få för sig att skriva det där uppe " i den gröna texten först" då blir det fel
ja men det är samma sak, ska man bara fylla i sa på ett ställe,
Ja, först har du en grön text överst i scriptet så här: This script updates new key 20 : on some "old" OrgCD-card
' Remember to chance the (xx xx xx) whit your SA are ! ;-) Här ska du inte fylla i gå lite längre ner:sa_ = "XX XX XX " ' Enter Card SA Här fyller du i SA.
jo jag har bara fyllt i där men jag får bara det felmedelandet ändå
ja du, nu är jag slut på ideer, hur gammalt är ditt kort?
det är inte så gammalt, ett par år bara det är nr 011 3518 xxxx-x men jag har uppdaterat tidigare med cnxtool
en sista fråga om du går upp på Configure i menyn och sedan programparameters. står den på unlooper2conax där