Kommer nog![]()
Kommer nog![]()
hur kan ni vara så säkra på att det INTE är knäckt ???!!! Något KAN vara faktiskt knäckt ett tag innan det blir publikt !!!
Det var likadant när ni skrek att CONAX inte var knäckt och då satt jag med mitt dvb-s kort i burken och kunde se CD's paket utan större problem....
Det var väl därför du ställde en sån här fråga?Ursprungligen postat av rockaren
Du verkar ha koll på läget
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Ursprungligen postat av T-bird
HeHe!!
Jag är också lite fundersam till hur vissa kan säga bergsäkert att Comhem inte är knäckt. Det går ju inte att veta.Ursprungligen postat av rockaren
Vad man i allmänhet kan vara hyfsat säker på, dock, är att även om det någonstans, just nu, existerar en lösning så är den i alla fall inte tillgänglig för oss vanliga dödliga.
Har precis samma uppfattning här åxå...Ursprungligen postat av garton
Om det kommer en lösning så lär vi få reda på det......Det är inte direkt gratis för folk som håller på med sånt här....Efterfrågan är enorm på dessa kort och de kommer att vara ute för försäljning direkt när det är knäckt, var så säkra !! :wink:
Logiken "jag känner inte till någon som kan sälja ett fungerande comhemkort till mig" -> "comhem är inte knäckt" haltar betydligt.Ursprungligen postat av blomman75
Men det roliga här är att ni som skriker "COMHEM ÄR INTE KNÄCKT!!" utför ett imponerande cirkelresonemang; när någon kommer och säger att han/hon har hört talas om ett ställe där man kan köpa fungerande comhemkort så säger ni: "Du ljuger, det vet vi eftersom Comhem inte är knäckt!"
Och hur, frågar man sig då, vet ni att Comhem inte är knäckt? Jo, det finns ju inga kort att köpa...
Fascinerande.
Man kan inte annat en le åt "det är inte knäckt" folket..
![]()
![]()
Men försök att fatta att alla dessa trådar & inlägg hänvisar till en speciell sida eller folk som känner folk som känner folk......Posta när du har det där kortet i handen så slipper vi massa spekulationer eller ?? :wink: Mvh:blomman !Ursprungligen postat av garton