Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 33

Ämne: comhem

rockaren
    Gäst

inte knäckt ??!!!

hur kan ni vara så säkra på att det INTE är knäckt ???!!! Något KAN vara faktiskt knäckt ett tag innan det blir publikt !!!

Det var likadant när ni skrek att CONAX inte var knäckt och då satt jag med mitt dvb-s kort i burken och kunde se CD's paket utan större problem....

Re: inte knäckt ??!!!

Citat Ursprungligen postat av rockaren
    Någon snäll som kan upplysa mig vad som krävs för att ha någon nytta av Titanium kort. Alla pratar/skriver om detta kort men vilken Ci modul som behövs ? Vilka boxar klarar av att läsa dessa kort ? klarar min gamla Multiprogrammerare 3.5 att bränna/läsa Tit kort ?
    Det var väl därför du ställde en sån här fråga?
    Du verkar ha koll på läget
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Någon snäll som kan upplysa mig vad som krävs för att ha någon nytta av Titanium kort. Alla pratar/skriver om detta kort men vilken Ci modul som behövs ? Vilka boxar klarar av att läsa dessa kort ? klarar min gamla Multiprogrammerare 3.5 att bränna/läsa Tit kort ?
    Det var väl därför du ställde en sån här fråga?
    Du verkar ha koll på läget
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    HeHe!!

hur kan ni vara så säkra på att det INTE är knäckt ???!!! Något KAN vara faktiskt knäckt ett tag innan det blir publikt !!!

Det var likadant när ni skrek att CONAX inte var knäckt och då satt jag med mitt dvb-s kort i burken och kunde se CD's paket utan större problem....
    Jag är också lite fundersam till hur vissa kan säga bergsäkert att Comhem inte är knäckt. Det går ju inte att veta.

Vad man i allmänhet kan vara hyfsat säker på, dock, är att även om det någonstans, just nu, existerar en lösning så är den i alla fall inte tillgänglig för oss vanliga dödliga.

Citat Ursprungligen postat av garton

Jag är också lite fundersam till hur vissa kan säga bergsäkert att Comhem inte är knäckt. Det går ju inte att veta.

Vad man i allmänhet kan vara hyfsat säker på, dock, är att även om det någonstans, just nu, existerar en lösning så är den i alla fall inte tillgänglig för oss vanliga dödliga.
    Har precis samma uppfattning här åxå...

Om det kommer en lösning så lär vi få reda på det......Det är inte direkt gratis för folk som håller på med sånt här....Efterfrågan är enorm på dessa kort och de kommer att vara ute för försäljning direkt när det är knäckt, var så säkra !! :wink:

Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Om det kommer en lösning så lär vi få reda på det......Det är inte direkt gratis för folk som håller på med sånt här....Efterfrågan är enorm på dessa kort och de kommer att vara ute för försäljning direkt när det är knäckt, var så säkra !! :wink:
    Logiken "jag känner inte till någon som kan sälja ett fungerande comhemkort till mig" -> "comhem är inte knäckt" haltar betydligt.

Men det roliga här är att ni som skriker "COMHEM ÄR INTE KNÄCKT!!" utför ett imponerande cirkelresonemang; när någon kommer och säger att han/hon har hört talas om ett ställe där man kan köpa fungerande comhemkort så säger ni: "Du ljuger, det vet vi eftersom Comhem inte är knäckt!"

Och hur, frågar man sig då, vet ni att Comhem inte är knäckt? Jo, det finns ju inga kort att köpa...

Fascinerande.

Man kan inte annat en le åt "det är inte knäckt" folket..

Citat Ursprungligen postat av garton
    Citat Ursprungligen postat av blomman75
    Logiken "jag känner inte till någon som kan sälja ett fungerande comhemkort till mig" -> "comhem är inte knäckt" haltar betydligt.

Men det roliga här är att ni som skriker "COMHEM ÄR INTE KNÄCKT!!" utför ett imponerande cirkelresonemang; när någon kommer och säger att han/hon har hört talas om ett ställe där man kan köpa fungerande comhemkort så säger ni: "Du ljuger, det vet vi eftersom Comhem inte är knäckt!"

Och hur, frågar man sig då, vet ni att Comhem inte är knäckt? Jo, det finns ju inga kort att köpa...

Fascinerande.
    Men försök att fatta att alla dessa trådar & inlägg hänvisar till en speciell sida eller folk som känner folk som känner folk......Posta när du har det där kortet i handen så slipper vi massa spekulationer eller ?? :wink: Mvh:blomman !

Liknande ämnen

1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss