Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 33

Ämne: comhem

comhem

fick ett meddelande från fixcard .nu dom tar emot förbeställningar på comhem piratkort. dom har fantasipriser också 2345kr.för det får du 3års fria uppdateringar.alltså enligt dom är comhem knäckt.finns det någon som hittar billigare lösningar kan ni väl höra av er

MEN VAD FAN SLUTA TJATA OM DOM DÄR JÄVLA NASARNA

COMHEM ÄR INTE KNÄCKT:!:

Re: comhem

Citat Ursprungligen postat av koling
    fick ett meddelande från nasare .nu dom tar emot förbeställningar på comhem piratkort. dom har fantasipriser också 2345kr.för det får du 3års fria uppdateringar.alltså enligt dom är comhem knäckt.finns det någon som hittar billigare lösningar kan ni väl höra av er
    FATTAR DU TRÖGT ?? Sluta och annonsera för dessa bolag på det här forumet !! :evil: :evil:

Bolag och bolag????????

Snorvalpar som köper kort från Elfa och snickrar ihop en hygglig sida med hyggligt trovärdig text, förmodligen med hjälp av mamma eller pappa, låter mer troligt. :P

Piratkort

Det är tydligen flerän jag som fått erbjudande om att för betälla comhemkort, det är taskigt gjort att erbjuda det innan dom finns eller vet om det går att knäcka koderna och till det priset :wall:

Citat Ursprungligen postat av alvar
    Bolag och bolag????????

Snorvalpar som köper kort från Elfa och snickrar ihop en hygglig sida med hyggligt trovärdig text, förmodligen med hjälp av mamma eller pappa, låter mer troligt. :P

Hehehehehe sant som det var sagt !! :lol:

Citat Ursprungligen postat av blomman75
    fick ett meddelande från nasare .nu dom tar emot förbeställningar på comhem piratkort. dom har fantasipriser också 2345kr.för det får du 3års fria uppdateringar.alltså enligt dom är comhem knäckt.finns det någon som hittar billigare lösningar kan ni väl höra av er
    FATTAR DU TRÖGT ?? Sluta och annonsera för dessa bolag på det här forumet !! :evil: :evil:
    Är det bara jag som inte kommer åt den där sidan som det skrivs om hela tiden? .nu adressen var inte ens registrerad. Kanske kan man registrera den och sälja nåt skoj på den nu när den fått så mycket reklam.

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2003
    Tackad
    10 gånger

det skiter jag fan i o jag bryr mig verkligen inte köp ett använd den o sluta tjata om den jävla ****** jag bryr mig inte för 5 öre......baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Varför har inte crew bannat koling nu då?

Liknande ämnen

1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss