Sidan 6 av 11 FörstaFörsta ... 45678 ... SistaSista
Resultat 51 till 60 av 107

Ämne: MII med XP

firmware 4.2

har orginalkort med canal digital det funkar.
    kunnde bränna ett GK funkar också

kan inte stämma med firmware 4.2 på din mp 3.5! sätt den i phoenix i multiprog så kommer firmware upp

[quote="T-bird"]Är du säker på att det är kortet som strular och inget av din andra utrustning?[/quot
    Hardu hittat canalerna på kanallista?
    vad hardu för motagare?
    hyr monga Lnb huve i din barabol?

Men det är 4.2 fick maskinen idag kolla på adtekniks hemsida så får du se själv....

Jag fattar inte vad det kan vara för problem. Jag har bränt spökprogget på två olika datorer nu å de samma problem. M2 kort är väl överskrivbara? Eller behöver man radera kortet först. Jag har en M2 brännare från k**card.

visst ja...du har ju USB ehh

keano: ja dom är omskrivningsbara behöver inte raderas

du hade sattit i phoenix? ändrat i systemet? annars vet jag inte...har lite svårt med USB:erna =)

Vi är ganska många som inte får det att fungera......

Vad jag inte förstår är att textningen av tex. Canal+ går fram. Även text-tv funkar. Men ingen bild eller ljud

Jag har en knep till
    När ni har trykt Spöket kåmmer fram Sjörövare flutta den lite neråt bakåm finsen ruta opdatera klickapåden. Ha kortet i brännaren.
    Det har fonits i marknaden eldre kort som måste upgraderas

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss