Jag fattar inte vad det kan vara för problem. Jag har bränt spökprogget på två olika datorer nu å de samma problem. M2 kort är väl överskrivbara? Eller behöver man radera kortet först. Jag har en M2 brännare från k**card.
Jag fattar inte vad det kan vara för problem. Jag har bränt spökprogget på två olika datorer nu å de samma problem. M2 kort är väl överskrivbara? Eller behöver man radera kortet först. Jag har en M2 brännare från k**card.