Citat Ursprungligen postat av piratkort
Citat Ursprungligen postat av pena
www.stopstop.ubb.cc Det kåmmer fram svart ruta med vit ock röd tekst
klicka översta raden på den röda
Sen stårdet hexfil klick där
vänstersida M2prugram klicka påden.
Det är är för mII-programmet. Vi får inte det att fungera på MII. Vi vill lägga in "koderna" manuellt med mII edit eller vad det nu heter. Var finns denna editor?
Vad hardu förkort ock brännare?