[quote="T-bird"]Är du säker på att det är kortet som strular och inget av din andra utrustning?[/quot
Hardu hittat canalerna på kanallista?
vad hardu för motagare?
hyr monga Lnb huve i din barabol?
[quote="T-bird"]Är du säker på att det är kortet som strular och inget av din andra utrustning?[/quot
Hardu hittat canalerna på kanallista?
vad hardu för motagare?
hyr monga Lnb huve i din barabol?