Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Titanium kort och väntan?

  1. #1

    Titanium kort och väntan?

    Hej på er,

    För några dagar sen kodade ju CD om och igår lyckades jag få igång mitt originalkort. Väntade ca 10 minuter på CDSWE+ o sen kom kortet igång. Mitt problem är nu likadant med mitt Titaniumkort. Står "Ingen anslutning" och "Detta är inte ett Viacess-kodat program". Måste man även vänta en stund för att få Titaniumkortet att fungera. Har alltså laddfat ner filerna från Stop Stop och uppdaterat kortet till OS 1.06.

  2. #2
    har du provat att starta om motagaren
    dra ur kontakten och vänta 30-40 sek och prova om det hoppar igång

  3. #3

    Titanium kort och väntan?

    Titanium funkar direkt.Har du använt kortet innan?Funkade det då så datera ned OS till 1.03 eller vad du hade innan /rockan

  4. #4
    Japp..kortet har funkat innan. Hur gör jag för att nedgradera OSet?..Kan jag göra det från Titaniumprogg?

  5. #5
    Det finns progg för det i filavdelningen, anänd samma version av OS som du hade innan
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Fattar inte vad jag gör för fel..använder samma OS som innan kör Erase i Titaniumprogg först så jag får OS 1.06 o sedan proggar jag kortet med de två filerna från Stop Stop. Har inte haft problem innan..hmm..mysko.

  7. #7

    Re: Titanium kort och väntan?

    Citat Ursprungligen postat av Freddan76
    "Detta är inte ett Viacess-kodat program".
    Varför gnäller boxen om viaccess?
    Sitter kortet i rätt CAM?

    Vad har du för grejer?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    de kommer alltid up i början,men sen försvinner de.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  9. #9
    Jag har en Sammy 9500 DR..har fungerat tidigare med mitt Titanium-kort. Men nu sen de kodade om så vill inte kortet hoppa igång. Får hem o kolla ikväll om jag verkligen har gjort en erase på kortet innan jag proggade det med nya filerna.

  10. #10
    har du zipat upp filerna annars så funkar dom inte

Liknande ämnen

  1. Titanium kort??
    Av jonas1983 i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-02-10, 23:11
  2. I väntan...
    Av zadom i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-26, 07:32
  3. Väntan är över
    Av T-bird i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-11-01, 15:14
  4. titanium kort?
    Av sören i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 13:43
  5. Titanium kort
    Av rox i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 01:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss