Blomman75
:evil: Nu var det deras kort vi diskuterade, håll dej till ämnet annars knip.
Blomman75
:evil: Nu var det deras kort vi diskuterade, håll dej till ämnet annars knip.
Carpe Diem
Vad var det för skillnad på deras kort som dom tog tusen spänn (mer kansle?) och egentillverkade AU goldcards/funcards för en hundring?Ursprungligen postat av erikredo
Kan inte tro att det var nån skillnad eller hur?
Varför yttrar du ens dig för din fjolla fattar du inte att det är dessa företag som försöker att blåsa folk på stålar.....E du dum nog att tro att dom har lösningar till problemen så ta och skicka ett mail till häktes cellen så kan han nog snickra ihop ett "fungerande" kort åt dig :twisted: :evil:Ursprungligen postat av erikredo
@blomman75..
Kan bara hålla med dig.. han bara svamlar en massa... Det finns ju ingen lösning än så varför skulle de vara bättre när som du alldeles riktigt skrev allas kort funka!! Så erikredo du är ute och åker skridskor på fel bana!!
//Jbey
:lol: Vem har dom blåst när dom inte ens säger sig ha en lösning än?????Jag fattar inte vad ni menar. Innan sålde dom kort som fungerade!!
Jag undrar vem som åker skridskor på asfalten..........Nu sen systembytet säljer dom inga Com Hem kort alls. :roll:
Carpe Diem
De har blåst en som jag känner till fast jag varna denne om saker och ting, så går det när man inte tror på vad man säger till dem :lol:
//Jbey
När dom säger att "vi jobbar på det" så betyder det att dom väntar att någon annan ska göra ett hack som dom sen kan använda själva, dom profiterar bara på andra arbete.Ursprungligen postat av erikredo
@blomman75 + alla
Håll en god samtals ton även om du har en annan åsikt
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
@T-bird... lysande inlägg, huvudet på spiken!!! Så har de flesta gjort.. och tagit äran åt sig!! Och nu vet jag vart jag skall vända mig när jag trillat över något som kan vara till användning!!
//Jbey
:wink: Over and out 8)
Carpe Diem
Vad var det jag sa.Cardtrix är oseriösa.deras unika garanti is a big fuckyou.och nu sitter parasiterna innanför skranket och det enda kortet de har kvar är Svarte Petter.