Kanske många som är där inne och kollar just nu så server pallar inte med...
Kanske många som är där inne och kollar just nu så server pallar inte med...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
eller så är de den 1.April
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Jag har samma problem
Jag reggade mig med en godkänd e-mejl , jag kan logga in men sen så kommer jag ingen vart.
Jag får samma meddelande som zam1000 :?
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"
Men kräver inte forumet att ni bekräftar er registrering via email?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Det är gjort , så långt funkade det bra :?
CD ABB 70CM THOR SIRIUS
COMBOBOX
"Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"
Hmm! Verkar konstigt!
Har provat att gå in på byta lösen länken i mailet och testat att regga om mig.. m.m m.m.....inget funkar.... Har mailat dom men inget svar har kommit heller.... :cry:
/zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Hmm! Mysko! Mitt funkar utan problem!
Hemma med modem :-( men inte på jobbet där det är bredband. Fattar det inte. :roll:
Men Yahoo.se adresser tar de.Ursprungligen postat av T-bird
Jag är reggad med yahoo.se, testade att logga in nu. Lite segt och 7782 användare inloggade.
Hade dock lite problem då jag reggade mig, fick logga in ett antal gånger men sen var det inget problem. När jag nu loggade in, så var det inget problem.