Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: S***S*** forum

  1. #1

    S***S*** forum

    Hej.
    Har reggat mig på ovanstående men kommer inte in ändå.. Någon som vet varför det blir så eller har samma problem??
    Det står bara att jag inte har att komma in på sidan...
    /zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  2. #2
    Är du ny reggad?

    Dom godtar inga hotmail.com + yahoo.com adresser
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Jag har en helt vanlig e-post adress. från en "riktig" isp..
    får följande felmeddelande... Och det kommer upp när jag skrivit i mitt användarnamn och lösen...


    You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
    You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
    If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

    /zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  4. #4
    Det ser ut på texten som att det är nått annat du gör, jag tror du gör nått fel vet ej vad :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    nejå... Jag klickar på messageboard och sen skriver jag i mitt username och mitt lösen, sen klickar jag på login-knappen och detta kommer upp...
    Försökt att klicka på länken för att byta lösen som man fick med i mailet men det blir samma sak...
    /zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  6. #6
    Beställ ett nytt lösenord så fungerar det säkert.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Med tanke på CD´s omkodning idag är det nog ett gäng som vill in och leta efter nya koden. Det är otroligt segt.

  8. #8
    jag har provat med nytt lösen. och det är rätt länge sen jag reggade mig första gången och det gick inte då heller...
    Får väl släppa den sidan...
    /zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  9. #9
    testa att öppna i ett nytt fönster, men vad vet jag.

  10. #10
    Jag reggade mig precis och har samma fel... kommer in men då jag trycker på något så står det att jag inte är inloggad

Liknande ämnen

  1. ST**ST** forum
    Av bb i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-22, 18:09
  2. UPC Forum???
    Av Techno i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-04-07, 22:49
  3. s....s....forum
    Av jan-olov i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-01-28, 12:35
  4. Bra forum...
    Av BenkeBus i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 19:58
  5. forum.
    Av cl1 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-01, 22:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss