Hittar inte 010C10 i den filen.
Hittar inte 010C10 i den filen.
Den kan heta 010C13 också... Vissa filer är lite mongo när man öppnar dom!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag har 010C12, 010C32, 010C42.
Kan de vara någon av dem, och ser jag det?
010C12 <--
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Tackar,
En till fråga:
I den filen är 00,01 och 04 fyllda med nollor förutom de två sista tecknen. Däremot är 05 helt ifylld. I min provider.txt har jag ingen rad för 05:an.
Hur göra?
05:an ligger bara under FFF400...
Det låter som att det är Etheral filer och då kan dom ligga under varje providerUrsprungligen postat av Deaaaaaas
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag har letat efter ovanstående fil utan att lyckats.... vilka uploads-center är nåt att ha... känner inte till så många.. bara slovak... finns det fler?? som inte är sk*t??
/zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
Detta var ett bra April skämt men det var inte så roligt..
Det är inget april skämt... Det är fullt allvar... http://www.seca2.host.sk/index.php har den...
@T-bird
Hehe... Tänkte inte på det just då med det stämmer![]()