Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Nokia 220s

  1. #1

    Nokia 220s

    Är det någon som har prövat att använda tex 260s program i 220s så att man slipper NDS. Eller finns det något annat program som man kan lägga in istället för dagens NDS.
    Henke

  2. #2
    det kanske går att sätta i en via modul 8) , men det kanske inte finns plats för det i den boxen? :?

  3. #3
    Det finns plats för en modul, men jag tänkte att man kunde ersätta NDS istället för en ny modul.
    Tack för idén iallafall.
    Henke

  4. #4
    Du kommer att få upp "ny programvara har hittats" varje gång du sätter på 200:n. Det slutar inte förrän du har laddat ner nds.

  5. #5
    Är det någon som vet vad org firmware är för 220s, det är den som jag skulle vilja ersätta istället för den nya med NDS. Jag antar att man kan göra det genom serieporten bakpå lådan och sedan ändra namnet på den gamla firmware till dagens namn.
    Henke

Liknande ämnen

  1. nokia 220s
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 00:23
  2. Nokia 220s
    Av dave70 i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-06, 16:26
  3. Nokia 220s
    Av henkelarsson i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-13, 00:55
  4. Nokia 220S
    Av BBfordson i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 17:01
  5. Nokia 220S
    Av Pucken i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 15:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss