noen som vet hvem som har(eier) den siden?
noen som vet hvem som har(eier) den siden?
Det var bara fake skit...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
synd, men vi får väl vänta på........
hej svejs... fattar inte riktigt va ni snackar om här.. ja har haft Canal Digital snart i 2 år och jag har ALDRIG bytt nått kort.... knepigt =/
@Balken
och du kör för typ av kort?
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
just nu pråtas de bara skit,och de kommer bara koder ut så länge dom har M2 kort kvar,och den dagen när dom har såld slut sina kort.så är de slut med koder till, CD.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
@toxie
det har du nog fått lite om bakfoten.... titanium filerna kom även fast alla titanium krot var slut i hela norden... och jag tror inte att teampdk skulle sluta med att släppa m2 filer bara för stopstop skulle ha slut på m2 kort... det är för lågt för att vara sant...
de e inte slut på titanum kort jag fick 2 st igår men jag har inget o köra in till dom :wink:
@fiat131
jag menade inte just nu... men innan för några veckor sen så var det...
Här snackar vi om kort såm vi kodar själv intte åm orginalkort!!!Ursprungligen postat av Balken
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s