Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Conax på MII

Conax på MII

hej..jag vet att alla ni där ute väntar på att någon ska ha en hemsida med MII filer och vet ni vad? jag har den..(dem kommer senare under kvällen sägs det) det är inte 100% säkert men vi får se.. men sidan är http://www.forum2004.subnet.dk

Vi får vänta och se..

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Jo vi har sett den men det är till 99% bara bullshit... När det gäller M2 filer är det StopStop's sida som gäller... Allt annat e bara bullshit...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

men det är från person till person och tro ifall dem kommer på den där sidan..jag tror i alla fall att den kommer dit senare ikväll....

Det får tiden utvisa!

Nu verkar det som det var i Maj föra året att vi får inga koder på flera månader det är bara så :-(

Om du har sånt sinne för att sia om framtiden, borde du bara kunna "sia fram" koderna istället...
    Det kommer säkert frågan är bara när!! Bara vara nöjd när det finns. Det är mottot vi dödliga får använda... :shock:
    zam
    Världen är som världen är!

-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

Koderna kommer när dom kommer....

exakt... lika bra att bara softa så länge... Jag kan ju inte fixa det själv, så jag är tacksam för stunderna det ger...
    zam
    Världen är som världen är!

-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Så då var det klart... Bara bullshit från den sidan...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

aa bara ren BULLSHIT!!!!

Liknande ämnen

1. [LÖST] Conax Key 21
    Av trollhattan87 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 14:33
  2. [LÖST] conax.dat
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 19:34
  3. Conax AU ?
    Av Zetagi i forum Canal Digital
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2003-11-28, 00:21
  4. au på conax
    Av putte_p i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-07-12, 20:57
  5. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss