Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Det är inte bra det här med CD

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    jo, dom har.

Citat Ursprungligen postat av toxie
    då är du helt fel,har dom inga M2 kort kvar att sälja,så blir de aldrig några koder till canaldigital,bara konstigt att ingen har uptäckt detta tidigare
    Den här toxie är som en gammal skiva...upprepar samma sak om och om igen... Jag tror inte det ligger till riktigt så, men om det gör det är det inget onormalt alls. Alla vill väl tjäna pengar? Eller varför tror ni det kommer nya modeller av mobiltelefoner, bilar, TV...och det bästa av alla exempel är väl datorer: med nya minnen, hårddiskar, grafikkort, processorer osv...sen kommer nya spel/program som kräver än större minnen, grafikkort, hårddiskar....hur tror ni DET hänger ihop???

Men inte klagar Toxie då...eller? :liar:

Och om detta nu är ett så stort problem för Toxie, varför börjar han inte själv lägga ner lite tid på att knäcka conax??? (Om du nu inte kan programmera, så kan du ju alltid ta en kurs eller två, å sen ge dig på att knäcka systemet). Men kanske är problemet att han inte tjänar nåt på det? 8) Jante-tönt.

:lol: :lol:
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Mycke gnäll nu

skulle det inte vara enklaste att ta abbonemang....alla ni som har en så stor abstinens ang CD????
    slippa gnället, bekymret om nya koder osv! livet skulle bli så mycket enklare och mer worth living! slippa alla kod bekymmer och stress!
    =))
    ....im not lost, im on adventure.....

helt rätt,äntligen ett bra inlägg
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Citat Ursprungligen postat av toxie
    helt rätt,äntligen ett bra inlägg
    :x Du borde skämmas :x :evil: :twisted: jag förstår inte vad du gör om dagarna. Du kan börja med en liten programmerings kurs på fritiden i stället för att snacka skit. Du borde inte vara på denna forum, gå din väg och stör inte oss som vill ha lite rolig med gatis tv.

Nu när den nya filen har kommit så blir det väl en massa frågor om hur man skall programmera och vart jag kan hitta filer eller om den
    här programmeraen funkar o.s.v Har kollat detta forum och det är
    nästan samma perssoner som har problem med detta Det har ju funnits tid nu när cd har varit borta några dagar att leta i forumet
    och lära sig litet !!!

Dasse, jag kan inte hitta min MP 3.5, var tror du jag lagt den? ;-)

Citat Ursprungligen postat av dasse
    Nu när den nya filen har kommit så blir det väl en massa frågor om hur man skall programmera och vart jag kan hitta filer eller om den
    här programmeraen funkar o.s.v Har kollat detta forum och det är
    nästan samma perssoner som har problem med detta Det har ju funnits tid nu när cd har varit borta några dagar att leta i forumet
    och lära sig litet !!!
    Mjaha, och vad ska då dryftas månnetro. :roll: Det ju under långa stunder inte ett så stort bekymmer att hitta de saker som är essentiella? Det blir iofs ett verkligt precist forum, men inte så aktivt.
    Lagom är nog kanske ganska bra. Det här är ju bara min åsikt, jag är nämligen en sån som inte ens får igång datorn utan manual, och då blir det lite dumma frågor.

Liknande ämnen

1. [LÖST] Sorry..tänkte inte på att det inte gick att lägga in en fil
    Av Lennart69 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-20, 17:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss