jag visste att det tunnlade i viaccess elelr nått sånt...men visste inte att det funka i en viaccess camUrsprungligen postat av T-bird
ops:
jag visste att det tunnlade i viaccess elelr nått sånt...men visste inte att det funka i en viaccess camUrsprungligen postat av T-bird
ops:
de fungera bara i en viaccess med vers. 4.84,eller i en blackcam vers. 1.02 uk.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Jag hjälpte en kille tidigare att felsöka hans redcam modul tillsammans med dvb-c kort och allt funkade hema hos mig med både mina och hans grejer men hans grejer funkade inte hemma hos honom.
Så småningom visade det sig att det vara våra originalkort från comhem som var olika. Mitt kort funkade men inte hans. Då ringde han comhem och de sa att de haft problem med vissa tidigare serier av det nya comhemkortet och han fick byta kortet mot ett nytt och sedan funkade allting!
Så mitt förslag är att prova med någon kompis kort och se om det blir skillnad, eller ring comhem och säg att du har problem med kortet i din humax-box och vill byta mot ett nytt kort.
Ronny
eftersom jag var killen ronnyl hjälpte (tack igen förresten) så kan jag bara komplettera med att säga att jag fick mitt orginalkort tidigt i höstas, (typ september) - kan ju ha varit en "dålig batch" som gick ut tidigt. en annan kille här på forumet hade exakt samma problem, även han fick igång allt när han fick nytt kort av comh*m