Infinity phoenix brenner og M2 kort. Samsung 9500. Alt dette har fungert før, men med den nye filen fra Stopp stopper alt, skjermen blir svart, og må restartes.
Har lastet ned Multiprog men den finner ikke programmer. Hva f... gjør jeg feil.. :?: :x
Infinity phoenix brenner og M2 kort. Samsung 9500. Alt dette har fungert før, men med den nye filen fra Stopp stopper alt, skjermen blir svart, og må restartes.
Har lastet ned Multiprog men den finner ikke programmer. Hva f... gjør jeg feil.. :?: :x
är de problem med TV4 och M2?
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
ursäkta, kom in 2 gånger
hur får man fram krysset,så att man kan tatr bort ett inlägg?
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Kjører M2 programm i phoenix mode som før. Ingen feilmeldinger, men tuneren kobler ut og jeg må ta ut støpselet for å få igjen bilde, men utn CD.
hej!!
har dem funkat för?? innan dem bytte till 21 igen??
varifrån hämtade du MII-filen?? ta bort den gammla och hämta den som finns här på forumet..
Fungerte før. Hvordan fjerne den gamle? Hentet filen på Stopp stopp.
du kan inte ta bort ett inlägg någon har svarat på...Ursprungligen postat av toxie
Hej jag har också en Infinity USB Phoenix funkar fint med stop stop filen det enda är att om man ställer den på en kioskkanal o sen går tillbaka till en annan kanal på kortet så får jag okså svart skärm stänger av recivern o slår på den så fungerar den igen inga problem om man inte går in på de ej fungerande ppv kanlerna/rockan
Hej jag har också en Infinity USB Phoenix funkar fint med stop stop filen det enda är att om man ställer den på en kioskkanal o sen går tillbaka till en annan kanal på kortet så får jag okså svart skärm stänger av recivern o slår på den så fungerar den igen inga problem om man inte går in på de ej fungerande ppv kanlerna/rockan