Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Svart skjerm med m2

Svart skjerm med m2

Infinity phoenix brenner og M2 kort. Samsung 9500. Alt dette har fungert før, men med den nye filen fra Stopp stopper alt, skjermen blir svart, og må restartes.
    Har lastet ned Multiprog men den finner ikke programmer. Hva f... gjør jeg feil.. :?: :x

är de problem med TV4 och M2?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

ursäkta, kom in 2 gånger
    hur får man fram krysset,så att man kan tatr bort ett inlägg?
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Bare problem

Kjører M2 programm i phoenix mode som før. Ingen feilmeldinger, men tuneren kobler ut og jeg må ta ut støpselet for å få igjen bilde, men utn CD.

hej!!

har dem funkat för?? innan dem bytte till 21 igen??
    varifrån hämtade du MII-filen?? ta bort den gammla och hämta den som finns här på forumet..

Fungerte før. Hvordan fjerne den gamle? Hentet filen på Stopp stopp.

Citat Ursprungligen postat av toxie
    ursäkta, kom in 2 gånger
    hur får man fram krysset,så att man kan tatr bort ett inlägg?
    du kan inte ta bort ett inlägg någon har svarat på...

Svart skjerm med m2

Hej jag har också en Infinity USB Phoenix funkar fint med stop stop filen det enda är att om man ställer den på en kioskkanal o sen går tillbaka till en annan kanal på kortet så får jag okså svart skärm stänger av recivern o slår på den så fungerar den igen inga problem om man inte går in på de ej fungerande ppv kanlerna/rockan

Svart skjerm med m2

Hej jag har också en Infinity USB Phoenix funkar fint med stop stop filen det enda är att om man ställer den på en kioskkanal o sen går tillbaka till en annan kanal på kortet så får jag okså svart skärm stänger av recivern o slår på den så fungerar den igen inga problem om man inte går in på de ej fungerande ppv kanlerna/rockan

Svart skjerm med m2

Liknande ämnen

1. Svart i ca 10 sek
    Av solas i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-12-30, 23:38
  2. svart
    Av bonerat i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-21, 16:54
  3. svart?
    Av reecord i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-16, 21:51
  4. nokia 9802s svarte streker paa skjerm
    Av sandy i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-14, 18:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss