Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Funcard?¿?¿?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Funcard?¿?¿?

Hej på er alla!

Jag är helt nybörjare på detta så ha överseende med mina dumma frågor!

Nu har jag köpt mig en Nokia 212T.
    Fick med ett sådant där svart programkort. Går det att kopiera det?

Tänkte även köpa mig ett funcard från http://chipcardstore.com
    Men det finns ju så många olika, funcard 2, 4, 5 eller 6.
    Spelar det någon roll vilket av korten man väljer om man tänkt använda det för att göra ett eget kort till Boxer?

Tack på förhand & tack för en j*vligt bra sida! "Keep up the good work"

Minsta/billigaste funcard är helt OK

Nej du kan inte läsa dom nya korten
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jadu det svarta kortet kan du ej läsa av med hjälp av de publika program som finns på nätet iaf. OCh för att varna dej så tor jag inte att det kommer funka att ha p-kort te boxer på de gamla providerserna så lång tid framöver. Och skippa funkorten å skaffa dej ett titanium eller basic kort ist (bättre framtidasutsikt till de eventuella nya p-korten som kommer sen te boxer).

Men men.. än så länge funkar det både med guldkort å fun kort å ja allesammans för det mesta för boxer.

Men om jag skaffar titanium kort eller basic kort så måste jag även byta kortbrännare va? jag kör med en MP 3.5 idag.

Vad som behövs i framtiden kan vi inte ens sia om :shock:

Vill du se nått extra fram tills det släcks så är det funcard som gäller och om det kommer några lösningar senare har vi ingen aning om, vi kan bara hoppas
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Gäst
    Lyd T-birds råd. Skaffa i vartfall inte Basiccard, det kommer aldrig att kunna avkoda Viaccess. Ti blir i dyraste laget för att få Viaccess - overkill helt enkelt.

/Spock