Det är INGEN som kommer in
Det är INGEN som kommer in
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
vad är det som har hänt? varför funkar det i bland?
Dom har systemproblem...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jomenvist .... det har jag också ... systemet är ju stängt idag :cry:Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Gäller att hänga på låset imorgon bittida :idea:
Det blir ju inte bättre för att alla ni sitter och uppdaterar sidan hela tiden och försöker logga in 1gång i minuten...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
För alla er som undrar så kommer ucs igång idag som vanligt... Då ska alla problem vara lösta och ingen data har gått förlorad![]()
Är det bara jag som inte kommer in nu då??
Jag kommer inte in heller (dt)
Det är fortfarande nere.
Igår sas det att det skulle komma upp idag och eftersom allt är ett hobby projekt så betyder det förmodligen under kvällen, folk har sina jobb att sköta
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Är det någon ide att söka areor med FF.
fick ifs medelandet.
----- Flushed successfully -----
så det verkar ju funka.