e det någon som kan hjälpa mig, sitter på en titanium fil med namn TitaniumConax 5[1].4.2004 men kan inte prova den, ligger inlagd på sjukhus så min box e 20 mil härifrån. någon som är intreseerad?
mvh crall
e det någon som kan hjälpa mig, sitter på en titanium fil med namn TitaniumConax 5[1].4.2004 men kan inte prova den, ligger inlagd på sjukhus så min box e 20 mil härifrån. någon som är intreseerad?
mvh crall
Hur ska man få den av dig då?
Kan du skicka den med Ambulans....Hehehe...
ja men var kan man få tag i den då?!
@crall_b
jag kan försäkra di om att den inte fungerar eftersom det inte finns nått soft till titaniumkorten som fungerar med nano63...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
sen kom den ut den 1.April
![]()
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Det gör bara saken ännu mer klar... FAKE!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
ops: tänkte inte så långt *pinsamt*
ops: sorry :!:
men tänk om :shock:
Hehe :lol: :lol: :lol:
eep filen är datera 2004 04 05
e det inte värt att prova då?
Nej eftersom det inte finns något os ute till titanium korten som fungerar med nano 63...