Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Smartmouse USB

Smartmouse USB

Hej !
    Köpte 1 stk Smartmouse USB + 1 Stk MII kort. Har försökt installera i win 98 se baserad dator + Xp baserad dator. Omöjligt! Installation A går bra dvs USB phoenix/smartmouse hittar comport etc. Nästa steg att koppla med brännarprogram Multiprog Utility V1.60 funkar ej. Det står bara brännare ej ansluten. Försökt allt. Läst på AdTeknik ang filer osv. Vad göra? Har jag rätt brännarprogram. Provat döpa om comportar etc. Hjälp!

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Hmm! Jag tror inte att du kan köra MultiProg med Smartmouse programmerare eftersom MultiProg är gjort för MP3.4-3.5...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Finns det ngt annat program kompatibelt med smartmouse?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Tror det knappt...

Synd. Jag har checkat adtekniks sida och får inte ihop eländet. Tack ändå!

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Vad är det du inte får ihop?

Brännaren vägrar identifieras, trots programtillägg från Adteknik omdop av USB port etc. Dvs brännaren är installerad i burken men jag kan inte läsa när jag trycker "spänning till" utan det står bara ingen programmerare!

@johandan

Läs Deaaaaaas första svar: Du kan inte använda Multiprog 1.60, följ länken du redan fått
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Varför använda MultiProg överhuvudtaget.
    Med ett smartmouse/phoenix-interface kommunicerar man med kortet,
    det enda man behöver med M-II ,basiccard och liknande.

Kolla i systemenheter vilken comport USB-smartmouse använder,
    ändra om det ej 1 eller 2.Välj samma i spökprogget så ska det nog funka.

Liknande ämnen

1. USB Phoenix/Smartmouse
    Av ubbegubbe i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 12:59
  2. smartmouse usb
    Av danab i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 16:18
  3. Smartmouse usb
    Av jösse3 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-23, 14:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss