Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Emu till CO**X ????????

Emu till CO**X ????????

Finns det???????
    Eller är det bara M2 som gäller?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Just nu är det bara M2 eller Pentacard som gäller...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Tack för snabbt svar.
    Finns det någon ljusning med Emu???? Eller blir det till att inhandla M2 kort?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Vill du vara "säker" så kan du skaffa ett m2 kort... Emu kommer säkerligen att komma igång... Dock är det inte som kan säga när..
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

men om dem håller på så här och byter key varje vecka så kan ni ju glömma emu och dvb kort..för liksom dem hinner knappt att fixa filerna så är det key byte..
    dreambox DM7000s
    samsung 9500 Via Ci emu5

Tack än en gång.
    Nu blir det bara till att leta upp en snabb och bra leverantör.
    Några förslag????

Tack på förhand.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Är det kort du ska beställa så kolla på www.keycard.dk

vill du ha snabba leveranser så ring satellitproffsen.com du har deras tel nummer på hemsidan under fliken kontakta oss..MII 425kr och du får det dagen efter..jag fick det och det är 600km från butiken hem till mig..
    dreambox DM7000s
    samsung 9500 Via Ci emu5

Tack än en gång för snabba svar. Det blir nog till och beställa nu på direkten.

Ha de bra.

Lirade en lax på HV71 så nu ska man väl kunna beställa ett i morgon????

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss