Det är det nya kortet.
Fattar inte vad du menar med att det skulle sluta fungera, sålänge du betalar dina räkningar så får du behålla bilden.
Ditt nya funcard kommer att rulla tills dom släcker alla via1 providers, sen blir det svart där :-(
Det är det nya kortet.
Fattar inte vad du menar med att det skulle sluta fungera, sålänge du betalar dina räkningar så får du behålla bilden.
Ditt nya funcard kommer att rulla tills dom släcker alla via1 providers, sen blir det svart där :-(
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Ok, men då kan jag väl programmera om mitt funcard när de nya koderna finns att använda?
blir nog inte till funcard då skulle jag tro..utan till titanium, kanske M2 och basic...Ursprungligen postat av Slowhand
Den dan dom släcker det gamla systemet kommer alla alternativkort att dö och det kommer förmodligen att dröja länge innan det finns någon lösning på det problemet
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
tänkte på en sak....ifall man bara har 1 comport....och skaffar en usb..då skapar den en virtuell com 2 då eller?
Jepp, den tar första bästa lediga :P
bra! jag har gjort dåliga köp förr...tänker inte göra det nu! därför jag frågar ;-).....funkar multiprog 1.60 med usb? :P